torsdag 8 juli 2010

En ledig dag!

Idag hade jag en ledig dag som jag tillbringa med Lady :) Först på förmiddagen gjorde jag några ärenden sedan tränade jag lite agillity med Lady. Jag har lärt henna att hoppa över små hinder samt att springa slalom mellan pinnar. Hon är duktig och lär sig snabbt men mer träning behövs definitivt :P


Lady och Tippex, var bara tvungen att ta en bild på dem så nära varandra :) Dom är riktigt bra vänner nu!

Lady posar :P

Hoppla :D

Duktig flicka :D


Jag har även varit ute och sprungit min vanliga runda på 30 min och kört lite styrka med min egen kroppsvikt efter det. Riktigt svettig blev jag men skönt som fan var det efteråt. Nu ska jag bara ta tag i godisbiten och coladrickandet!! Och sluta äta glass på lunchen... Från och med nu får det bara bli Twister om jag blir sugen på glass efter maten, och inget godis eller cola på bussen på väg hem!!! PUNKT SLUT!!! Om jag fortsätter såhär kommer jag rulla till växjö i höst... de vill jag ABSOLUT INTE!! hihi.


Nu blir det snart sängen för en sjudagars arbetsvecka!! Stor inventering på söndag så inte ens då får man vara ledig... :/ men pengar pengar.. jag är ju i behov av det nu så ser det ändå positivt!!

Natti Natti :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar