tisdag 13 juli 2010

Sommar!

Bara lite bilder från då jag, sara, emma och fredde var på gröningen och grillade lite i det fina sommarvädret och en annan kväll då jag, fia och gänget grillade på viskängen :) Får be om ursäkt för dålig uppdatering men jag jobbar väldigt mycket nu och hinner och orkar inte uppdatera lika ofta. Dessutom bloggar jag mycket för att mamma ska kunna följa mig uppe i växjö och nu är jag ju här hemma :P hehe.

Måste bara berätta också att nu har jag sagt upp mig från donken! ALDRIG mer donken säger jag bara! Den mest otacksamma arbetsplats jag vet. Jag vet att jag inte är den enda som tycker det också!! De kunde inte fixa så jag fick sluta tidigare en ynka dag!!!!!!!!! Då var det bara att säga tack och hej! Lite krav ska man väl ändå kunna ställa då man ställer upp och kör ända från hbg till växjö för att jobba på nå jäkla karl oscars dagar.... Blev sur så sa helt enkelt upp mig. Ska det vara på det viset då kan det vara. Dessutom har jag bara haft ångest över jobbet ändå. Det donken där var ju inte alls som gamla väla dt:n. Det var ett bra donken, tyvärr så finns ju inte det längre... Men jag har många härliga minnen därifrån och jag fick många fina vänner där som jag än idag har bra kontakt med! Mc Donalds kan vara ett ok förstajobb, men då man väl slutat och hittat nått annar inser man verkligen vilket skitjobb rent ut sagt det är! Och det står jag för!




Jag och Fia när vi grillade på viskängen :)

Sara dricker ur matchande mugg ;)



Emma :)


Emma och deras söta hundar :)


Jag och söta olga? :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar