tisdag 15 januari 2019

Mer fix i huset och lekplatskul...

I veckan har vi köpt en matta till källaren och fått upp en tavla också. Det blev mycket bra :) 


Igår (lördag) fick jag hjälp av Sandra och Johan att hämta hem vår torktumlare och så köpte jag även Vendelas garderob som nu ligger i vardagsrummet och väntar på montering ;) hoppas den kommer upp i veckan eller helgen iaf.. vi behöver nog lite hjälp av Johan med monteringen då den kanske måste monteras ståendes och jag är så kort... sen blir det oftast tjafs om man ska montera möbler med sin partner, haha ;)


Idag gick vi också en sväng till pulkabacken och lekplatsen vid gröna torget här i Kil så Vendela fick prova åka pulka i en större backe och så ville hon såklart gunga också :P




När vi äntligen fått Vendela att sova middag passade vi på att hänga upp gardinerna i sovrummet och hatthyllan i hallen :) det blev mycket bra :)



Förhoppningsvis blir det ännu mer fix i huset till veckan då soffan antagligen kommer (om den inte blir försenad) och vi får ihop Vendelas garderob som sagt. Kommer nog också få tyget till Vendelas gardin som jag beställt så då blir det att sy den också.. målet är att få så mycket som möjligt klart till helgen den 26-27 då vi ska fira Vendelas 2-årsdag :) 

Men nu ska jag sova och ladda inför en ny jobbvecka som jag faktiskt ser fram emot :) god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar