fredag 28 juli 2017

Med Mikael på jobbet...

I torsdags följde vi med Micke till hans jobb och ska stanna här ända till måndag. Ska bli skönt med lite lugn och ro och några dagar i skogen efter att vi besökt Skåne och syrran och dem besökt oss :) 


^ Vendela gillar att åka till pappas jobb ^

Denna gång tog jag med mig mitt fiskespö och har faktiskt fiskat lite både igår och idag. Idag fick jag inget men igår fick jag en ganska stor Abborre :) tror det är min näst största någonsin faktiskt :)





Idag blir vår fina tjej hela 6 månader! Herregud! Redan ett halvår! Kan inte fatta det! Snart fyller du ju 1 :/ kan ingen stoppa tiden? Bara lite så jag hinner njuta ännu mer ;) 



Vår glada fina tjej gillar att leka med sin leksak i vagnen, hon tycker den låter roligt med när hon drar i den och dinglar med den :) 


Ikväll ska vi mysa med pappa Mikael och det är kul att få spendera lite mer tid ihop hela familjen :) sen får vi se vad vi hittar på i morgon när Micke jobbar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar