måndag 20 februari 2017

Helg i Höganäs...

I fredags tog vi bilen ner till Höganäs och Vendela fick för första gången besöka Mormor och Morfars hem. Bilresan gick mycket bra och hon sov gott hela vägen i sitt babyskydd. Micke har varit ute och fiskat havsöring både lördag och söndag men han fick tyvärr inget.


Vi har även firat min födelsedag lite tidigare och jag har fått fina presenter av mamma och pappa. Fick en bärsele av märket Ergobaby som jag önskat mig och så fick jag lite kläder som jag åkte och shoppade själv medan mamma tog hand om Vendela. Skönt med lite egentid :)

I lördags kom Anna, Andy och Ellen och vi åt gott och kollade på melodifestivalen tillsammans. Det var så mysigt :) Ellen vill vara med när man byter blöja på Vendela och när hon ska ha mat. Hon är så nyfiken och längtar efter sitt eget syskon nu. Och det gör jag med, ska bli så kul att få se vem som döljer sig i Annas mage denna gång och så kul att få bli moster igen :) kanske tittar hen ut på Mickes födelsedag den 19 maj? vem vet :P


^Vendela tyckte pandan vid skötbordet var spännande :)^



^I lördags blev hon hela 3 veckor gammal, tiden flyger förbi samtidigt som det känns som att hon alltid funnits hos oss!^



^Mys med morfar^



^Första påhälsningen när pappa är ute och fiskar^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar