söndag 20 november 2016

Mysig helg med syster och familj

Denna vecka har också flutit på fort och i fredags blev jag klar med alla samtal! Det känns så underbart skönt och nu är det 5 veckor kvar till jullovet :) tänk att jag ska jobba 5 veckor till och sedan ska jag vara ledig i minst ett år!! Känns rätt sjukt att tänka på faktiskt! 

I fredags kväll kom Anna, Andy och Ellen och vi åkte och handlade tacos och hade fredagsmys. Vi kollade på idol och sedan var vi trötta allihop så vi gick och lade oss. 

Igår, lördag, hade vi bakdag och bakade lussebullar och knäck. Ellen hade också fått en ny tröja:


Ja, i maj blir Ellen storasyster och jag blir moster igen :) det ska bli såå kul med kusiner födda samma år :) 

Vi gick även ut en sväng och lekte i lekparken och gungade. 



Lite bilder från baket:




Idag har vi ätit scones till frukost och sedan åkte vi till samarkand och shoppade lite. Jag hittade en jättefin klänning som jag ska ha på julfesten på jobb och på julafton. Hoppas verkligen den kommer passa... Köpte en lite större storlek och den var väldigt elastiskt så jag håller tummarna! 

Nu är jag i vecka 32 och jag har fått lite foglossning och har ont i ryggen. Har varit hos en läkare och hon sa att jag skulle höra av mig om jag känner att jag inte kan jobba 100% ända fram till jul, men jag vill jobba heltid så länge som möjligt! Känns iaf bra att en läkare tittat på mig :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar