lördag 12 november 2016

Höganäs i helgen

Igår kväll kom jag ner till Höganäs och mamma och pappa hämtade mig på tåget och vi körde direkt för att kolla på ett boende till min "plastfarmor" som behöver flytta. När vi kom hem till Höganäs så köpte vi Pizza och jag och mamma lade oss i bubbelbadet en stund och njöt av värmen. Det är så mysigt när det är kallt ute.

Som vanligt hade mamma (och pappa) köpt lite presenter till bebben. Såååå söt body och sockar. Dessutom har de köpt en liten "farsdag" present till Micke :P Det får ni se sen vad det är för något.



Vill inte låta gnällig men jag har fortfarande väldigt ont i ryggen. Det gör så ont när jag går och man märker verkligen hur mycket man går i vardagen när man måste försöka sitta och ligga och vila istället. Jag trotsade smärtan idag iaf och åkte en sväng till Ikea och Väla med mamma. Sakta men säkert kom jag runt hela Ikeavarvet men det gjorde ont. Fick små galgar av mamma och även ett spjälskydd med små stjärnor på. Det kommer bli så fint och mysigt när vi får upp vår spjälsäng som vi ska köpa när Micke kommer hem nästa gång. Sen efter Ikea fikade vi på Espressohouse på Väla och jag bjöd mamma :) Vi provade en Gingerbread latte och delade på en saffranssnäcka och minibrownie med apelsinsmak. Det var mysigt och gott.

Ikväll ska jag till Anna, Andy och Ellen på lite lördagsmys och mamma och pappa ska på gåsamiddag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar