söndag 17 januari 2016

Härlig helg :)

Denna helg har varit mycket härlig :) Det har varit kallt men fantastiskt fint väder. Igår var vi ute och pimplade abborre och vi fick ca 20 st. Det var mest smått men jag fick en "dugling" som Micke kallar det. Tyvärr blev det bara en så det var inget att spara. På kvällen tittade vi på tv och bara mös. Det är så skönt att komma hem och sätta sig i soffan med en filt och en kopp te när man varit ute hela förmiddagen. Det blir extra mysigt då!


^Ingen jätte-smickrande bild på mig men jag bjuder på den ändå ;)^

^Micke in action ;)^

I tisdags slutade jag tidigt (som jag kommer göra varje tisdag :) ) och då passade jag på att åka in till stan och fixa mina naglar. Det blev blått glitter denna gång och de blev superfina som vanligt :)


Idag har jag sovit ut och bara tagit det lugnt och kollat på TV. Kände att jag behövde en sådan dag Har dock lite dåligt samvete då det varit strålande sol ute hela dagen. Fick mig i alla fall en liten promenad när jag gick till affären och handlade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar