tisdag 29 december 2015

Skåne!

Då har vi kommit till Skåne och resan ner gick bra. Det tar inte så lång tid ändå att köra. Körde strax efter 9.00 i morse och var framme vid 15.30. Vi gjorde ett snabbt stopp på Braehus och kissade och åt lite och sen fortsatte vi neråt. Under bilresan lyssnade vi på en ljudbok och jag slumrade till lite också så resan kändes inte alltför lång ;)

Väl framme åt vi en god middag som pappa lagat och sedan kröp jag och mamma ner i jacuzzin och badade länge och väl. Mamma tyckte vi skulle ha på oss mössor som hon hade virkat, dels för att jag precis färgat håret och inte skulle doppa det, och dels för att inte bli kalla om huvudet (fast det är plusgrader här...).

^Jag och mamma myser i badet^

Nu blir det snart sängen och i morgon ska jag, Micke och Lady vandra en sväng på Kullaberg. Det blir mysigt. Får gå upp i tid så vi hinner med lite annat också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar