torsdag 2 augusti 2012

Mysig kväll :)

Nu har jag kommit hem efter en trevlig kväll i stan. Först blev det en fika/middag med Sara på Mezo. Hade en hel del att prata om och gud vad jag saknat henne! Ska bli skönt att komma upp till Växjö igen så vi kan ses oftare :)

^ En bild på mig och Sara från i våras... :) ^

När jag vinkat av Sara på knutan så gick jag inom Gina och snackade med gamla arbetskamrater och sedan gick jag inom Stadium för att kolla om Matilda jobbade (en gymnasievän). Det gjorde hon vilket jag tyckte var mkt trevligt. Vi pratade lite och sedan åkte hon med mig hem eftersom hon nu flyttat hem till Lerberget igen. Vi hade så mkt att prata om eftersom vi inte setts på evigheter och det var jättekul att träffa henne och snacka. Vi ska försöka hinna ses igen innan jag åker upp till Växjö. Måste se till att det blir av nu för det var evigheter sedan vi sågs "planerat". Annars har vi stött på varandra på bussen någon gång då och då när jag jobbade på Gina men nu gör vi ju inte ens det.. :/

^ En väldigt gammal bild på mig och Matilda från när vi var på Ayia Napa 2006 :) ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar