lördag 4 augusti 2012

Gina Tricot...

Idag jobbade jag på Gina. Det har jag inte gjort sedan i julas, så det var roligt. Det är dock inte som det var förut. Inte riktigt samma sak. Var bara Victoria som jag jobbat med innan och sedan var det två nya tjejer. Så kan bara säga att jag är glad att jag fick jobb på Systemet så att jag fick prova något annat också. Kändes som att jag kan det där nu och är rätt mätt på det. Den där jäkla rean är inte heller någon höjdare. Tack och lov är det aldrig rea på Systembolaget. Det är dock mycket att göra ändå men blir inte stökigt på samma sätt. Men, jag är glad att jag fick hoppa in och jobba iaf en dag på Gina i sommar. Var ju dubbelt betalt med så blev en liten peng iaf :)


^Finaste Gina gänget. På den gamla goda tiden :)^


I morgon åker mamma och pappa till Danmark för att fira pappas födelsedag som är på måndag. De ska sova över på nått hotel så då ska jag vara ensam hemma och passa Lady. Ska bli mysigt. I morgon kommer Anna och Andy också så ska vi åka och bada om vädret tillåter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar