söndag 5 augusti 2012

Ännu en vecka förbi...

Idag åkte mamma och pappa till Danmark för att fira att pappa fyller år i morgon. Så nu är jag ensam hemma med Lady. Anna och Andy kom vid 12-tiden för att hålla mig sällskap så vi har spelat spel, vart ute på promenad med Lady och ätit tacos. Det var mkt gott och trevligt.

^Fina Anna och Andy :)^


^Söta Lady^

Nu är det bara tre veckor kvar på jobbet innan jag beger mig upp mot Växjö igen. Har en hel del jag vill hinna med innan, kompisar jag vill träffa osv. Jobbar 12 dagar till så har ju lite ledigt också. På torsdag ska jag träffa Jenny vilket ska bli super mysigt! :)

Nu blir det sängen för min del. Jobb i morgon 9.50-18.30. Måste upp lite extra tidigt så jag hinner ta ut Lady på en morgonpromenad och sedan måste jag åka hem på Lunchen så att hon får sin middagspromenad också... det är krävande att ha hund har jag nu upptäckt...

Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar