onsdag 30 maj 2012

JAAA!!!



Idag har jag skickat in det sista skolarbetet som ska in innan sommaren!!
Så jäkla skönt, så nu tar jag SOMMARLOV!!
Dock tror jag att jag kommer få en komplettering på en grej, men den skrev jag också idag (lite knäppt, jag vet, eftersom jag inte fått reda på om jag ska komplettera den än, men med tanke på vad min kompis sa så blir det nog en komplettering) hehe. Inte hela världen :)

Måste bara säga att det faktiskt ska bli skönt med sommarlov nu.
Skönt att komma ner till Skåne och umgås lite med mina fina vänner där nere som jag saknar så mkt! Och så får jag mysa med massa bebisar med ju :) hihi

Jag har också fått veta idag att jag kommer få jobba lite som timanställd på Väsbyhemmet vilket känns super bra. Behöver verkligen alla timmar jag kan få eftersom jag är i behov av pengar. Spara, spara, spara :)

De senaste dagarna har jag inte mått helt bra. Jag har blivit superförkyld och haft skit ont i halsen. Men halsontet har nu gått över men dunderförkylningen är kvar. Kan knappt andas genom näsan. USCH vad jag vill bli frisk så att jag kan ut å springa och träna igen!! :( Nu när jag verkligen inte har något att göra om dagarna förutom att träna så kan jag inte det för min dumma förkylning. Får hoppas jag känner mig bättre i morgon så att jag kan ta en promenad iaf. Har inte haft nån lust att lämna sängen de senaste dagarna :/

Men nu ska jag mysa med mitt hjärta som ligger i sängen och väntar på mig ;)
puss och kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar