lördag 19 maj 2012

...

GRATTIS ÄLSKLING!!
Idag blir du 24 år!!


Min mamma och pappa har vart här och firat min Mikael. Vi har ätit glasstårta och vart och kollat på området där vår lägenhet håller på att byggas. Det kommer bli så JÄVLA bra!!!! Fan vad det ska bli kul att flytta :) (inte själva flytten då).

Har vart dålig på att skriva här på bloggen på senaste tiden. Men har varken haft tid eller lust. Skolan har tagit en hel del tid men nu är det inte mkt kvar. På måndag ska vi redovisa vårt fördjupningsarbete och lämna in det. Så jävla skönt att det typ är klart. Ska bara kolla källor och sådant på måndag sedan lämnar vi in det! Bara en uppgift kvar sedan som jag till och med har börjat med redan, så den tar nog inte mer än en dag att skriva ihop om jag jobbar effektivt. Sedan har jag SOMMARLOV!!!! Fy fan vad skönt och guud vad jag vill jobba och tjäna pengar. Börjar dock bli riktigt nervös över nya jobbet nu. Drömmer "mardrömmar" om det på nätterna.. haha. Men ska bli så kul att prova något nytt med :)

Ska faktiskt bli lite kul att komma till Höganäs också. Är så fint där på sommaren :) Då kan vi bada i havet och mysa när jag inte jobbar. Ska också försök hålla igång träningen. Så gott det går iaf.. :)

Nu ska jag mysa med födelsedagsgrisen och käka lite gotte och kolla film :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar