måndag 21 maj 2012

Tennis...

Efter grillningen idag åkte jag, Sara och Anton och spelade tennis. Det var super kul men jag var kass. Det visste jag i och för sig redan innan. Jag vill lära mig och bli bättre men det lär krävas en hel del träning. Har ju inga egna rackets heller så får nog skaffa det så jag och älskling kan öva ;)



Så jävla skönt att fördjupningsarbetet är inlämnat och redovisat nu. Vi var sista gruppen som fick redovisa i ett klassrum där det inte fanns någon luft och alla var lagom trötta. Till och med examinatorerna var helt slut och bad om ursäkt för den dåliga återkopplingen.. haha. Men kanske bra det för oss, vem vet :P

I morgon ska jag delta i nån undersökning mellan 10-11 sedan ska jag nog dra till gymmet och på eftermiddagen blir det en joggingrunda med Emelie och Mogge. Har kommit igång med joggingen förra veckan så ska försöka hålla den uppe nu så gott det går .. :P haha

Nu ska jag nanna kudden. Har vart en jobbig men härlig dag!!
Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar