torsdag 26 april 2012

Skriva, skriva, skriva...

Mycket plugg just nu och mycket skrivande. Skrev tenta igår på naturvetenskapliga begrepp. Den kan ha gått hur som, känns som att det beror lite på hur de rättar den. Kanske G kanske inte. Men hoppas jag får det och inte helt omöjligt :)

Ska försöka skriva klart ett paper idag som ska in på söndag. Men vill ju inte behöva sitta i helgen så senast i morgon SKA det vara klart har jag bestämt. Vill umgås med min underbara pojkvän i helgen ju! Börjar bli rätt less på plugget nu så skriver så gott jag orkar sen skickar jag in det och hoppas på G! Orkar inte sikta högre, inte med några större ansträngningar iaf!

Vill också meddela att jag har en grupp nu och vi kommer göra ett så bra arbete tror jag! En i min gamla basgrupp hade inte hellre någon att skriva med och hon är grymt duktig på att skriva vet jag. Sen en annan tjej som jag inte riktigt vet vem det är men hon är nog också duktig! Tillsammans fixar vi det galant tror jag :) Genom att tänka positiv kommer man långt, inte sant?

Nu måste jag skriva lite mer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar