tisdag 17 april 2012

JAAAA!!!!!

HEJA SKELLEFTEÅ!!!! NI KAN!!!!
Jag håller verkligen tummarna att de vinner på torsdag med.
Jag får bara inte missa matchen. Jag går fan in till grannen om jag inte får kolla hemma!!!

Mogge var över och kollade matchen med mig eftersom Micke jobbar och Emelie ha VFU. Så istället för att sitta i ensamhet så såg vi den tillsammans. Så bra matchen va, spännande som bara den och jag skrek så stackars Mogge fick ont i öronen :( gör tyvärr det när jag är nervös :/

Denna dagen började så dåligt som den kunde, men blev bättre och bättre :) Två vinster idag ju! Både tentan och matchen :)

Nu ska jag spela lite Mario Galaxy och invänta Micke.
Sedan blir det att sova för i morgon väntar massa plugg inför tentan om en vecka.
Ju mer jag pluggar i morgon, desto mer ledighet nu när jag ska hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar