fredag 20 april 2012

Mysigt i Förslöv...

Idag har jag haft en supermysig dag i Förslöv med Jenny, Christoffer och lilla Lucas.
Det var så kul att träffa dem igen och lillen är såå underbar!
Blev verkligen sugen på en egen liten knodd. Men, det är mycket jobb med dem också så bäst att passa på att göra allt man vill innan man skaffar en ;) Vill ju resa lite mer innan... :)

I morgon bär det av till fler bebisar och barn för jag ska hälsa på Theresa och hennes familj :) Ska bli så mysigt det med :) Måste försöka hinna plugga lite också, har ju trots allt tenta på onsdag vilket jag nästan har lyckats förtränga :P haha Men det ska nog gå vägen ändå förhoppningsvis ;) Inte hela världen, skulle det bli omtenta så vet jag ju varför.. :P

Håller också tummarna nu för att det här med sommarjobb ska lösa sig någorlunda. Det är ju ytterligare ett stressmoment för mig förutom skolan då... Blir dock inte Växjö tyvärr :( Jag och älskling får klara en jobbig sommar till, men det fixar vi!!!

Nu blir det lite plugg och sedan sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar