tisdag 13 december 2011

Shopping

Idag har jag träffat Sara. Vi stack till Grand Samarkand och köpte lite välbehövliga saker. Vi började med alkohol inför fredagens fest och sedan gick vi lös på kläder och skor. Köpte också ett TV spel till Micke som han suttit och spelat hela kvällen, haha. Skorna är jag riktigt nöjd med och tycker de är skit snygga! De har lagom hög klack och kan användas både till vardags och till fest :) Såhär ser de ut:


Annars har jag pluggat resten av veckan och igår fick vi faktiskt besök av Micke kompis Adam som har vart nere i Tyskland och roat sig. Han skulle åka hem nu till Ludvika så han körde inom oss och sov en natt så han slapp köra så långt på en dag. Det var mycket trevligt men synd att jag var tvungen att gå och lägga mig tidigt eftersom jag har min VFU. Men då fick ju grabbarna lite tid ensamma också :)

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken. Längtar lite tills jag får komma hem och jobba lite eftersom jag är så less på plugget just nu. Vill göra lite annat ett tag. Har ju dock massa skolarbete över julen med men .. :( Har iaf skickat in "en" uppgift nu som är helt klar. Två kvar. Gör sånna " över en eftersom det är typ 6 uppgifter i en som blev sammanlagt 6 sidor och detta för ynka 2 hp. Tycker att det är alldeles för mycket och jag hoppas verkligen att jag får godkänt. Bara att vänta och se nu ju.

1 kommentar:

  1. Tycket det låter bra och mysigt speciellt den meningen att du längtar hem för o jobba lite. Innebär att vi får rå om dej lite. Kram mama

    SvaraRadera