fredag 9 december 2011

Idol och Fredagsmys i Skåne :)


Idag åkte jag och Micke hem till mina föräldrar i Skåne. Micke ska på ett möte på söndag i Helsingborg så vi tänkte vi lika gärna kunde åka lite tidigare och hälsa på Mamsen och Papsen :) Mycket härligt att komma "hem", har ju inte vart "hemma" sedan i somras... Men nu ska jag ju snart hem för att fira jul och jobba lite med (och plugga massor tyvärr..).

I morgon blir det ett besök på Väla där vi ska möta upp Anna och Marielle. Har inte träffat dem heller sedan i somras så det ska bli kul :)


Efter Idolfinalen nu blir det sängen. Måste faktiskt säga att jag tycker att Amanda ska vinna. Hejade först på Robin men efter att Amanda gjort sina låtar hade jag ändrat mig. Framförallt var Amandas finallåt bättre än Robins. Gillade hennes musik mer :) Så HEJA AMANDA :)

1 kommentar:

  1. Vadå, vi har visst träffats sen i somras! Jag och mamma var ju upp och hälsade på i oktober. Har du redan glömt det? :(

    SvaraRadera