söndag 4 december 2011

Andra advent :)

Idag är det andra advent och det andra ljuset är tänt. Tiden går fort och snart är julen här. Det är med blandade känslor jag då kommer hem till skåne igen för julfirande, jobb och plugg. Vill såklart inte lämna Micke men det får ju bli så eftersom han åker hem till sin familj i Kopparberg och jag åker hem till Höganäs. Vill inget annat än att fira nyår med min älskling så jag kan kyssa han på tolvslaget men kommer nog tyvärr inte att bli så i år :( Inge kul men så får det ju va.. Om inget annat får jag väl sitta och plugga bort nyår.. Har ju att göra om jag säger så...

Idag har vi vart ute och handlat en till lampa till hallen som älskling har satt upp. Vi har också spelat lite Buzz på mitt Playstation och även sjungit lite singstar :) Nu håller Micke på med maten och jag bloggar. Sedan blir det adventsmys framför tv:n och kanske något litet gott till efterrätt :)

Här kommer lite bilder från lägenheten eftersom syrran tjatat så :) Inte så städat men det duger :P

^Våran fina tavla :)^

^Köket, lite stökigt men^


^En fin "tavla" som vi har i hallen^

^Vardagsrummet, saknas gardiner^

^Toan :)^





^Sovrummet^




1 kommentar: