fredag 10 juni 2011

LYCKA!!!!

Drömresan med Drömkillen!!!

Nu är det bokat!
Den 21 Augusti åker jag och min finaste Mikael till Boston och New York!
Jag är så jävla lycklig!!!!
Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag är att jag träffat MIN Mikael.
Han är den som får mig att känna mig hel efter alla svek.
Han är det bästa som någonsin hänt mig!

Susanne <3 Mikael = För all framtid!! :)


Nedan kommer lite bilder från Hotellet i New York.
Det är helt nybyggt och öppnade i Juni i år.
Väldigt modernt om man säger så.
Det heter Yotel och ligger vid Time Square:

^Hotellet i New York utsidan^

^Hotellet i New York^

^Hotellet i New York. En robot som skickar upp bagaget till ens rum^

^Hotellet i New York. Terrassen.^

^Hotellet i New York. Rummet^


I Boston kommer vi att bo hos Mickes gamla chef som har ett stort hus där. Vi får bo helt gratis. Hur schysst är inte de? GUD vad jag längtar!!!!

Nu har vi först denna resa att se fram emot....
och sedan sista helgen i september ska vi se på Joe Labero...
Det ser jag också fram emot!

Nu blir det sängen, jag är övertrött nu :P
Natti Natti

2 kommentarer:

  1. Jag är inte alls avundsjuk!!

    SvaraRadera
  2. fyfan vad nice sussi!! önskar er världens bästa resa.

    SvaraRadera