onsdag 15 juni 2011

Bye Bye Växjö....


Det är med tunga steg jag lämnar Växjö denna vår. Ingenting kommer vara sig likt när jag kommer tillbaka. Cissi och Johan är inte kvar.... Kommer sakna dem så sjukt mycket och det kommer kännas tungt. Men får glädjas åt de som är kvar (ni vet vilka ni är hoppas jag, hehe).

Snart kommer pappa och hämtar mig och i morgon börjar jobbet. Ska bli kul att jobba lite nu i sommar men samtidigt tråkigt eftersom min Micke inte kommer vara med mig så mycket som han vart i vår. Men det kommer gå bra. Vi får prata mycket i telefon och tänka på att vi åker i Augusti :D Fan vad jag längtar! Men är verkligen i behov av pengar så får jobba ordentligt nu!

På Tisdag åker jag upp till Micke i kopparberg och det ska bli sååå jävla kul!!!
Kul att träffa hans fina familj igen och bara mysa och ta det lugnt!

Nu ska jag packa klart och sedan invänta far min :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar