söndag 26 juni 2011

Då var även denna midsommar över...

Efter nästan en hel härlig veckas ledighet är det nu dags att återgå till jobbet i morgon. Midsommar helgen har vart mysig eftersom jag spenderat den tillsammans med min älskade Mikael :) Under veckan har vi mest tagit det lugnt och kollat på film. I onsdags var vi i Örebro och hälsade på Emma. Det var superkul att träffa henne och se hur hon bor och så :) Vi har också vart och åkt båt och vi fiskade också lite men vi fick tyvärr ingenting. Nedan är lite bilder från fisketuren:

^Jag kör båten^


^Micke tar upp ankaret eftersom jag tröttande på att fiska, vi fick ju inget.. :P^

Sista kvällen i Kopparberg var vi och grillade med några kompisar till Mikael. Det var mycket trevligt och det ena paret hade en underbart söt liten bebis. Han var så go och glad :)

På hemvägen så stannade vi på Brahehus och åt lite och kollade på slottsruinen och utsikten därifrån. Vi hade fint väder och det blev en del fina bilder. Mysigt att avsluta trippen med ett extra litet äventyr:








Så nu är man åter i Alvesta och i morgon bär det av till HBG för att jobba kväll. Sedan blir det utgång med Lisette och hennes jobbekompisar :) Ska bli trevligt. Är lite festsugen faktiskt :)

Nu ska jag mysa med min älskling för sedan ses vi ju inte förrän nästa helg :( Det kommer bli jobbiga dagar nu men det är bara att stå ut. Saknar honom så sjukt mycket när han inte är hos mig. Inte kul att sova själv heller när man är van att ha någon bredvid sig :(

Nu ska vi laga lite mat och bara rå om varandra.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar