måndag 13 december 2010

Lucia!


Idag gick jag upp kl halv sju för att ta mig till Johan och Cissi och kolla på Lucia på TV och käka lussebullar och pepparkakor till frukost. Gott och mysigt var det! Kul att det var lite kändisar som var med och sjöng också :)


Idag har jag även vart å tränat. Det blev dubbelpass, först yoga sedan testade jag något nytt... zumba :) det var skitskoj och verkligen något jag ska fortsätta med till våren! Det var ganska svårt men skoj som sjutton :P Kommer nog ha träningsvärk i morron iaf :P hehe


mycket i skolan är det nu också med grupparbetet och skit. Men men, det går sakta men säkert framåt, får se vad vi hinner få ihop innan det ska lämnas in.. I värsta fall får der väl bli en komplettering :/

Nu ser jag på svenska hjältar galan. Den är sååå bra! Tänk att det finns så många människor som gör så mycket gott!


Sen blir det sova, tidig morgon i morron också :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar