lördag 18 december 2010

:)

Nu var det länge sedan jag skrev igen. Detta för att denna vecka har jag haft fullt upp med ett grupparbete i skolan som varit lite kämpigt. Igår blev vi äntligen klara med det och det känns så undetbart skönt! Nu får vi bara hålla tummarna att vi blir godkända också!

Igår kväll firade jag att vi var klara med arbetet. Vi hade lite förfest, fest och efterfest hemma hos mig. Vi var bara fyra stycken men det var jättemysigt och vi spelade spel och hade skit skoj med mycket skratt. Tack vänner för en trevlig kväll :) Inte förrän halv fyra lämnade de lägenheten, en helkväll med andra ord :P

Ikväll blir det också lite fest hos en basgruppskompis. Men jag ska inte dricka så mycket för är inte så sugen på det idag :P Blir nog inte lika sent heller för i morgon måste jag plugga lite inför opponeringen på måndag.

Jag måste bara säga att jag just nu är ganska glad :) finns en person som jag tycker mycket om som får mig att känna mig glad!! ;) Typiskt att jag ska hem nu i tre veckor över jul, på ett sätt ska det bli jätteskönt och kul att komma hem, men samtidigt vill jag inte åka härifrån, inte nu!
Men jag vet att tiden kommer att gå fort, så ska försöka att inte sakna för mycket!

1 kommentar:

  1. Längtar efter dej.Kul att läsa att det är både längtan hem och även något som drar hos dej. vi ses snart... Kram mama

    SvaraRadera