tisdag 28 december 2010

Lite jobb :)

Idag har jag varit och jobbar på Gina i Landskrona. De ringde i morse och väckte mig och glad blev jag. Alltid gott med lite extra pengar :) Det var en hel del att göra och dagen flöt på. Alltid kul att jobba i en annan butik också än den man är van vid :) Men jag trivs ändå bäst på Kullagatan :)

Blev ju dock inget plugg idag då heller och nu jobbar jag ju två dagar till och sen är det nyårsafton och dagen efter nyår lär det inte bli nått plugg heller. Men nästa vecka ska jag ta tag i det mer. Inte så farligt brottom eftersom jag har ända till den 16 på mig. Men skönt att ha den någorlunda klar innan sista helgen iaf...


Nu ska jag lägga mig och läsa min egnelska roman och sen sova. I morgon väntar en jobbedag och sedan middag med Emma och Cissi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar