fredag 24 december 2010

Jul, Jul, Strålande Jul!

God jul!
Det har varit en mycket trevlig julafton med släkt och vänner! Nedan kommer lite bilder från kvällen och några bilder på lite jag fått i julklapp :) Bara en sak som fattades........

^ Syster min, så söt ^

^ Även lilla Lady blev nöjd med sina presenter :) ^


^ Kika i tomtemössan :P ^

^ Julklappsutdelning av tomtephilip :) ^


^ Julklapparna ^


^ Jag fick 500 kr i presentkort på väla och resten av skidresan betald :) ^

^ Jag fick också ett underställ och skidsockar och två sorters te av Lisette, mums ^

^ Fick en stavmixer i obh nordica serien som jag samlar på, en beckfilm som jag också samlar på och två engelska romaner som jag ska läsa för att förbättra min engelska tills jag ska börja engelska kursen i skolan :P ^




^ Fick också ett fodral till min snowboard som jag ska ha på resan :) ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar