tisdag 22 maj 2018

Umgåtts med Kils-vännerna igen...

I söndags hade vi en fin dag ute i solen och Vendela fick prova på att leka i en ny lekpark. Det var roligt tyckte hon och gungan är ju såklart en stor favorit fortfarande :)



En ny vecka har tagit fart och igår var jag på arbetsintervju på eftermiddagen och på förmiddagen var vi först på öppna förskolan igen och sedan följde vi med hem till Johan och Alexander som fyllde ett år igår. Vi blev bjudna på fika och tårta och det var mycket gott och trevligt :) På kvällen följde jag med Alexanders mamma, Sandra, och tränade tabata i kombination med jogging och det var så roligt och såå jobbigt. Gruppträning är mycket mer min grej än att gå på gymmet. Kommer inte köpa något nytt kort nät jag använt upp mitt jag köpte i julas. Får bli träning på annat sätt nu! 


^Såhär såg jag ut igår, kände mig ganska fin faktiskt i min nya klänning :)^

Idag har jag och Vendela och varit på öppna förskolan på förmiddagen och sedan gick vi en promenad med våra vänner Johan och Alexander och Tina och Tyra :) sedan gick vi hem till Tina för lite lunch och lek med kompisarna :) det har varit en varm och härlig dag så barnen fick leka lite med vatten också vara lite nakenfisar :)


Ikväll har hela familjen också vaccinerat sig mot TBE, eller vi tog den första dosen idag för man måste ju ta några doser innan man blir helt skyddad. Det var drop-in i ett tält på parkeringen till Coopaffären och det var så låååång kö så vi stod i kö i ca 1 h innan vi fick sprutan, det var segt men gick ändå bra och Vendela var sååååå duktig! Sen somnade hon typ direkt när vi kom hem och lade henne... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar