fredag 20 april 2018

Vårfin balkong och tatuering...

Nu är det gjort! Det jag velat göra i över 10 år men inte riktigt vetat var, när, hur... haha. Jag har TATUERAT mig! Det blev det finaste jag har på min underarm och jag är såååååå nöjd! Jag var väldigt nervös innan och var rädd för att det skulle göra ont och att jag inte skulle bli nöjd, men det gjorde bara lite ont och är som sagt mkt nöjd! Vendela är nu förevigad på min kropp :) Det tar ju en stund för tatueringen att läka (ca 2 veckor), så den är lite röd och irriterad på bilden, den är tagen samma dag som jag gjorde den. Jag visste faktiskt inte att det var så "mycket" jobb att ta hand om den efteråt... Men det ska nog gå bra, nu är man ju nervös över att man ska få en infektion i den så jag vågar inte duscha ordentligt förrän efter 5 dagar :P haha, så ni kan ju gissa hur mitt hår ser ut ...

^Min fiiiiina tatuering!^

När Linnéa och Pontus var och hälsade på så fick Vendela fina presenter av dem. Tyvärr var det en sak som hon fick som hon redan hade så när vi var på Bergvik i veckan så bytte vi den och tog denna fina xylofon istället. Se så söt den är och vi tackar så mycket Linnéa och Pontus för den fina presenten :)


Jag har fixat vårfint på balkongen denna vecka. Köpte utemöbler och trall att lägga som golv och jag är sjukt nöjd med resultatet. Nu ser man inte alls det gröna äckliga som vara nere i kanten och det är så mysigt att sitta på balkongen nu :) Idag fixade jag även två blomlådor att hänga på balkongen för att få ännu mer "mysfaktor" :) och jag måste tacka Johan som hjälpt mig en hel del med balkongen, han lade golvet åt mig och hjälpte mig att handla blommor och sådant idag med! Vilken tur att jag har fått så fins vänner även här i Kil :) Här kommer lite före- och efterbilder på balkongen:




^Före^






^Efter^

Vi har passat på att vara ute i det fina vädret som veckan avslutats med också. Så skönt att värmen äntligen kommit och vi kan vara ute utan en massa tjocka kläder :) Då kameran på min mobil pajade igår får det bli en suddig men söt Vendela från gårdagens promenad :) Har för övrigt köpt en ny mobil idag :) blev en iPhone 7 och den är typ exakt som min gamla men bättre kamera och batteritid och större minne... :)


Idag såg jag även den väldigt tråkiga nyheten att Avicii har dött :( blev helt chockad när jag läste det och så tragiskt! Han var ju så ung och framgångsrik... RIP Avicii!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar