lördag 17 december 2016

Julfest gånger två...

Igår var det dags för julfest med jobbet. Det var mycket trevligt, men jag tycker det blir lite väl stort när man är med hela området istället för bara med vår skola. Men det var god mat och mycket trevligt sällskap! 

Jag var som vanligt den som hade gått mest in för det och hade lilla luvan på och tomteörhängen och såklart röd klänning ;) 


Förutom att vi firade att det bara är 4 arbetsdagar kvar till jullov så firade även jag att det var exakt en månad till BF :)


Och idag är det endast 30 dagar kvar! Tiden har ändå gått fort i höst tycker jag och nu håller vi tummarna på att hon inte kommer ut innan nyår iaf ;) men det tror jag inte. Kommer nog gå över... Men man vet ju aldrig ... ;)

Ikväll blir det julbord igen men med Mjckes jobb. Gott! Tur jag gillar julmat och jag älskar "ris a la malta" så det hoppas jag de har ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar