söndag 25 december 2016

Julafton 2016



Det blev en grön jul i år med, men vad gör det när man får fira den tillsammans med sina nära och kära? I år firade vi den i Höganäs med mamma, pappa, morfar, Anna, Andy och Ellen. Min moster Ingela kom också en sväng och fikade och kollade på Kalle Anka :)

Anna och Andy mådde inte så bra och hade lite feber så vi tog det lugnt och åt gott och öppnade julklappar. Ellen fick mååånga paket och jag fick också fler än jag hade förväntat mig ;) så jag är så nöjd med dagen. Tomten kom såklart också på besök. Ellen var lite rädd och vågade inte gå för nära men hon vågade ta paketet från honom i alla fall :P

^God jul från oss tre! Tänk att nästa år har vi ett litet barn på julafton^



^Rudolf med röda mulen önskar också en god jul :P^



^Tomten är på ingång^



^Han hade klappar till alla, stora som små^

Hoppas alla hade en riktigt god jul och nu ska vi njuta av de sista dagarna på år 2016. 2017 kommer bli ett annorlunda, omvälvande och underbart år :) det ser jag fram emot!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar