söndag 7 februari 2016

Höganäs!

Förra fredagen slutade jag tidigt så då begav vi oss ner till Höganäs för att fiska lite havsöring och hälsa på familjen.

Fredagen började dock inte så bra! På jobbet "tappade jag bort" ett barn, men hon kom snabbt till rätta och sedan när vi körde ner till Skåne var vi med om en nära-döden-upplevelse. Jag har nog aldrig blivit så skärrad i hela mitt liv och jag tänkte verkligen efteråt att vi ska vara glada att vi lever. Men det slutade bra och vi lever än ;)

På fredagen på kvällen åt vi gott och bara umgicks med mamma och pappa. Senare tog vi också ett bad i jacuzzin ;) Det är sååå härligt!

Lördagen spenderade jag och Micke vid havet och fiskade havsöring. Det var rätt svårt för mig eftersom jag inte hade vadarkläder och det blåste jättemycket. Men Micke tyckte det var rolig! Tyvärr blev det ingen fisk men nu vet vi ett bra ställe iaf. Nästa fredag jag slutar tidigt åker vi ner igen :)



^Micke in action ;)^


På lördagkvällen kom Anna, Andy och Ellen :) det var så roligt att träffa dem igen gör det var länge sedan sist! Vi gav varandra våra julklappar och jag fick ett jättefint halsband av dem från "memories of Sweden". Vi busade och kollade på tv hela kvällen.


^Busunge^

^De lät sig snabbt^

^Moster och Ellen kollar på youtube^ 

 På söndagen åkte Micke ut och fiskade igen men jag stannade hemma och tog det lugnt. Jag och mamma badade en stund och pratade om allt mellan himmel och jord. På eftermiddagen åkte vi hem till Växjö igen. Vi tänkte stanna och käka på det nyöppnade "Pizza Hut" men det var sjukt mycket folk så vi fick hoppa det och åkte ner till stan istället och åt middag på "Rosegarden". Det var mycket gott och ett mysigt avslut på en toppenbra helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar