söndag 28 februari 2016

Mysig helg...

Jag och hjärtat har haft en mysig helg och vi har spännande saker på G. Vill inte berätta riktigt än vad det är ifall det inte skulle gå i lås, men det tror jag verkligen att det gör. Berättar mer om det till veckan ;)

I fredags slutade både jag och min kollega, Vjosa tidigt så vi bestämde oss för att käka lunch i stan och sedan shoppa loss på Samarkand. Det var en mycket trevlig eftermiddag och det känns som att jag känt Vjosa längre än vad jag har :)

I lördags tog jag och Micke en härlig promenad runt Bergundasjön och sedan på kvällen var vi och spelade bowling och åt på restaurang. Jag vann bowlingen och jag tror jag fick 4 eller 5 strikes ;)


^Micke in action ;)^

Efter bowlingen hade vi bokat bord på Piazza Teatro och när vi fick vårt bord satt min andra kollega Jenny och hennes man vid bordet precis bakom vårt. Lite komiskt att vi stötte på dem där ;) men det var en trevlig liten pratstund vi fick och det var mycket god mat också.





^Jag är redo för middag, en bild på min nya frisyr med till er som inte sett den ;)^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar