onsdag 30 juli 2014

Sista dagarna i Skåne

På måndagen åkte vi ner till Malmö för att hälsa på Sara och Anton som flyttat dit. Vi gick ut och åt på restaurang och sedan gick vi hem till dem och spelade poker och åt och drack gott. Jag vann pokern ;) wihoo, men vi spelade inte om riktiga pengar så kan vart därför jag vågade gambla som jag gjorde ;) Vi hade en så mysig kväll så det blev att vi sov över där helt oplanerat. På tisdagen åt vi god frukost och tog det lugnt och sedan tog jag och Älskling tåget tillbaka till Helsingborg.

^Jag med min "fördrink"^

^Tummen upp när jag tog hem hela pokerspelet^

På onsdagen åkte vi till Torekov för att ta båten över till Hallands Väderö med Cissi och Johan. Vi solade och badade hela dagen och jag och Micke tog en liten promenad på ön också. Johan hade med ett cyklop som vi fick låna så vi snirklade lite och det var helt klart vatten så det var kul att simma runt med cykloper. Det var också väldigt varmt i vattnet så vi badade en del :)

^Hallands Väderö^

På fredagen var det dags för mig och Anna att ge mamma och pappa deras julklapp. Vi (inklusive Micke, Andy och Ellen) åkte över till Helsingör och gick på Marinmuseet och gick även en sväng på Kronborgssolott. Sedan åt vi ute på en restaurang och köpte med oss lite alkohol hem ;) Vi hade en mycket mysig dag med hela familjen.


På lördagen träffade vi Joanna och hennes nya kille Jonathan. Det var kul att få träffa honom och han var mycket trevlig :) Vi var i Höganäs hamn och badade en sväng och åt glass på dagen och sedan på kvällen åkte vi till Helsingborg. Jag och Micke åkte in lite tidigare och käkade där också och sedan mötte Joanna och Jonathan upp oss och vi gick och tog några drinkar/öl/cider/glas vin. Det var mysigt och mycket trevligt!

^Jag drack en underbart god Mango Daiquiri på Harrys ^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar