torsdag 17 juli 2014

Karlstad och fiske på Vänern

Nu har vi hunnit hem om Växjö och ända ner till Skåne. Vi avslutade vår norrlandsresa med ett besök i Karlstad hos mickes bror och hans familj. Lilla Lovisa är så himla söt, hon har precis fyllt 2 år och pratar på för fullt. Hon fick en gullig liten leksakshund av oss som hon tyckte om mycket.

Vi var ut en sväng på Vänern och fiskade Abborre. Det var kul och härligt att åka lite båt. Jag fick första fisken vilket jag var stolt över ;) det dröjde ganska länge innan Micke fick sin första men till slut kom den, dock alldeles för liten för att spara ;)  Tror det var Mickes bror Stefan som fick flest och vi sparade några som jag och Micke kan käka sen.
  
I tisdags åkte vi hemåt igen efter lite mer än en vecka i härliga Norrland. Vi var hemma en dag i Växjö och kollade klart på sista säsongen av Game of Thrones sedan idag åkte vi till nästa stopp som blev Skåne. Nu ska vi spendera någon vecka här med min familj och åka på några små äventyr ;)



^Jag fick första fisken ;)^


^Härligt att vara ute på sjön^


^Micke fick till slut en liten rackare^


En av de sista dagarna i Kopparberg åkte vi upp till Klacken och letade rätt på ett utkikstorn som vi letat efter innan. Denna gång hittade vi det och det var fanatiskt vacker utsikt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar