onsdag 9 juli 2014

En vandring som heter duga...

Idag har jag gjort något jag är otroligt stolt över! Jag, Micke och mickes kompis Victor har gått nästan 3 mil i kuperad terräng och helvetesbackar! Det hela tog 8h med en matpaus på ca 1h, så vandrade i sammanlagt 7h... Helt galet!! Ska ju tilläggas också att det vart strålande sol och typ 30 grader! 

När jag kom hem hade jag bultande huvudvärk och var helt matt i kroppen! Har inte återhämtat mig helt än. Tror jag drack lite för lite och så är jag ju inte speciellt vältränad nu heller... Mina ben och min rumpa har iaf fått sig en ordentlig omgång idag! 

Här kommer några bilder från dagen:



    ^sjukt nöjd tjej när vi kom hem^

^Fick ett "litet" bett idag från vandringen^

Efter vandringen när vi ätit gott så stack vi till sjön och badade och tvättade oss ;) så skönt var det! 



Nu ska vi snart sova! Ska bli såå skönt ;) i morgon ska vi ut med svärfar och hans båt :) han har även lovat att jag ska få åka ring efter båten :) 

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar