fredag 13 juni 2014

Skolavslutning på "andra sidan"

Idag har jag vart med om min första skolavslutning som lärare. Kändes lite konstigt att sitta med eleverna som sjöng och se alla föräldrar som tittade på. Vi hade sån himla tur med vädret. Det var soligt och fint under hela själva avslutningen och vi hann precis äta upp tårtorna innan himlen öppnade sig och det började vräka ner. Så regnet kom lägligt så jag ska inte klaga. Fick fina presenter också av treorna:


Efter avslutningen hade vi personal också en egen liten avslutning och tackade av några kollegor som tyvärr ska sluta på skolan. Vi åt en fantastiskt god italiensk buffé som personalen i köket lagat till oss.

Jag skrev även på mitt nya anställningsavtal!! Så nu är det helt klart att jag stannar ett år till på Bäckaslövskolan :) Wihoo :)


Måste också berätta att vi äntligen fått dvd filmen på vår fina musikal. Jag hade ju inte sett hela innan eftersom jag var med där bak och hade koll på barnen, men den var så fantastisk och vi har helt underbara elever på Bäckaslövskolan! Jag satt bara och log genom hela musikalen! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar