lördag 7 juni 2014

Ännu en mysdag :)


Idag har myset med Ellen fortsatt. Dagen började med att jag och mamma åkte till Helsingborg till Anna och Andy. Vi packade in oss i bilarna och åkte ner till stan en sväng och shoppade ;) det köptes mest till Ellen.. Hon fick ett par fräsiga solglasögon av mig ;) 

Sen när vi kände oss färdiga med shoppingen åkte vi till kusin Marielle och hennes familj och fikade och myste med barnen. Även moster Ingela kom förbi och ville träffa Ellen. Det var första gången för henne :) 

Ikväll har jag faktiskt jobbat lite också och skrivit hela 10?!  omdömen ... Inte dåligt! Snart klar med en klass! Wihoo. 

I morgon blir det att åka hem till Växjö igen. Det är så kul att vara i Höganäs och hälsa på, men det är alltid skönt att komma hem igen! Saknar ju min älskling som inte är med här... :) 

Här kommer några bilder från dagen: 

^I morse när jag gjorde mig i ordning ;)^ 

              ^Ellen tränar nacken ;)^

^Jag och Ellen kollar på gladiatorerna^

                   ^Coola Ellen ;)^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar