måndag 22 april 2013

Underbart!


Helgen som nu passerat har vart helt underbar! Var så skönt att vara "hemma" i Höganäs och bara umgås med familjen och ta det lugnt. Hann även träffa Theresa en förmiddag vilken var väldigt roligt. Så kul att se hur barnen växer och utvecklas. Lite synd dock att jag inte hann med Liv och Marielle och Lucas och Jenny. Men sånt är livet, får ta dem nästa gång jag kommer ner :)

^Max äter helt själv ;)^

^Lukas^

^Fina Lady^

Och här kommer lite naturbilder från promenaderna:









Vi gick en del promenader med Lady också och då passade jag på att fota till min uppgift som vi skulle ha i skolan nu i veckan. Jag skulle fota en plats där jag sedan ska photoshopa in en skulptur som jag själv tillverkat. Här kommer ett smakprov på mina skulpturer. I morgon ska de photoshopas in i en av bilderna ovan. Vilken tror ni?


2 kommentarer:

  1. Jag finns kvar till nästa gång stumpan ! Kram // Jenny å Lucas

    SvaraRadera
  2. Ska bli spännande att se resultatet! ;)

    SvaraRadera