torsdag 18 april 2013

Long time, no see!

Jag har haft bloggtorka nu ett ganska långt tag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för det händer inte så mkt just nu... Skola och jobb typ. Men denna helg har jag åkt "hem" till Höganäs för att hälsa på familjen. Kunde byta bort mig jobbehelg så det var skönt. Annars skulle jag jobbat alla helger i April och det är ganska saftigt när man pluggar med. Blir inte mycket ledigt då...


Just nu kollar jag på hockeyfinalen mellan Luleå-Skellefteå och jag är så J*VLA glad just nu, för det står 3-0 i denna match och 3-0 i matcher och det innebär för er som inte har koll att om de vinner denna match vinner de SM-GULD!! Det är dem så jävla VÄRDA!!!!

I morgon ska jag träffa fina Theresa och hennes familj på förmiddagen. Ska bli mycket roligt och sedan på em kommer älsklingen ner och på kvällen ska vi ha fredagsmys med familjen.

Nu fortsätter matchen. Hej så länge :)




(Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera bloggen nu...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar