onsdag 3 april 2013

SÅLD!!


Idag fick jag veta att min syster och hennes kille äntligen fått sin lägenhet såld. Nu ska de flytta till hyreslägenhet och börja spara pengar till ett hus, spännande! Jag är så glad för deras skulle och då kan de lämna det bakom sig. De har ju haft ute lägenheten ett tag och har inte vart så lätt att sälja den i dessa tider till rätt pris. Men nu är den som sagt SÅLD!! :)

Idag är jag "ledig" från skolan, eller vi har inga lektioner men har fått uppgifter som ska skrivas. En ska in på måndag så den ska jag försöka bli klar med nu så jag kan ta det lite lugnt och sova ut på fredag ;) I och med att jag jobbar så mkt helger nu så får jag inte många sovmornar i månaden eftersom jag går i skolan också rätt ofta. Jag längtar så mkt tills sommaren då jag bara har jobbet att koncentrera mig på och se dagar jag är ledig därifrån så är jag verkligen LEDIG!! Sen längtar jag ännu mer tills jag har pluggat klart och förhoppningsvis får ett jobb som lärare så jag får vara ledig på högtider och helger!! :)

1 kommentar:

  1. Vad söt du är! :) Tack ♥ Ja det känns skönt att inte behöva oroa sig för att inte få sålt den senare. Ett steg närmre hus! :)

    SvaraRadera