lördag 16 mars 2013

Underbar helg!

Denna helg har bara börjat och den har redan överträffat mina förväntningar :)

Igår firade jag och älskling vår 2 års dag (som egentligen är på måndag) med att gå på spa. Det började med att vi fick en härlig massage på 45 minuter som dock kändes som 10 minuter. Det var helt underbart och båda två behövde det verkligen. Efter massagen hade vi ett helt rum för oss själva med bastu och bubbelpool. Det var så varmt och skönt och mysigt och vi bara njöt av varandras sällskap! Några bilder från spaet:







På kvällen åt vi en god middag på en indisk restaurang här i Växjö som är väldigt populär och den heter King of India. Det var supergott och bra Service så vi var mycket nöjda även med den vistelsen.

^Efterrätten vi åt på King of India^


När vi sedan kom hem kollade vi på finalen i Farmen och sedan kollade vi på filmen Battleship som var var väldigt bra faktiskt :)

Idag sov vi ut ordentligt och sedan kollade vi på reprisen på Gladiatorerna och nu precis innan jag satte mig för att skriva detta inlägg beställde vi ett supersnyggt matsalsbord som kommer bli perfekt till den nya lägenheten! Här har ni en bild:


I morgon kommer mamma och pappa med min moppe och så ska vi fira min födelsedag lite i efterskott och äta tårta vilket jag faktiskt inte gjort än... :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar