onsdag 27 mars 2013

Tiden går fort...


Då har ännu en månad rusat förbi och nu är det bara två månader kvar tills vi flyttar in i vår nya fina lägenhet! Kan inte fatta att det snart var ett år sedan vi skrev på kontraktet på den och att den nu snart är färdigbyggd.

Idag har även halva denna termin passerat och nu ska vi in i delkurs 3 och 4. Vi hade redovisning på våra woorkbooks idag och det gick riktigt bra. Alla har varit mycket duktiga och det var roligt att se allas workbooks. Kanske inte så lätt för er som läser mig blogg (om det nu är någon) att förstå vad en workbook är (jag vet knappt själv fast jag gjort en, haha) så därför lägger jag ur min så får ni se:



Det har varit mycket roligt att läsa denna delkurs och jag har fått många nya vänner som jag hoppas att jag kommer att hålla kontakten med! Vissa ska tyvärr inte fortsätta och läsa nästa delkurser men de flesta ska vilket är mycket skoj :)

Nu är det i alla fall påsklov från skolan innan vi på tisdag börjar nästa delkurser. Men det blir inte mycket till lov för mig eftersom jag ska jobba hela påsken! Men det gör inte mig något, det blir ju goa pengar sedan ;) Jobbet är ju lite annorlunda jämfört med skolan, dels får man ju betalt, men sen går man också dit, gör det man ska och sedan när man kommer hem kan man släppa det. Skolarbeten hänger ju med en hela tiden och det finns egentligen alltid något man kan göra när man går i skolan vilket kan bli påfrestande ibland.

Nej, nu ska jag skriva klart den sista uppgiften för denna terminen så att jag kan ta "ledigt" på riktigt sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar