söndag 10 juni 2012

DOP

Idag har jag jag varit på dop i Raus kyrka. Lille Max som döptes skötte sig exemplariskt och sov sig igenom hela gudstjänsten som varade i ca en timme. Och storebror Lucas fixade det också mycket bra :) Efter dopet bar det av hem till dem och äta god lunch och supergod tårta till efterrätt. Var så kul att träffa dem igen och syrrorna med som jag inte träffat på mycket länge.

Igår hade Lisette eh hej och hejdå middag eftersom hon nu kommit hem från England men åker till Kanada på fredag tror jag det är. Det var så kul att träffa henne och de andra som var där med såklart. Fick även en massa träningstips av vältränade och snygga Angelica som jag ska ta till mig och följa nu och sen när jag kan börja gymma igen. Är verkligen taggad!! Den senaste veckan har inte vart nådig med onytigheter som smygit sig ner i min mage. Så från och med i morgon är det stopp!! Nu måste jag skärpa mig och inte vara så onyttig i veckorna iaf och börja träna nu när förkylningen i princip är över.

I morgon är det min fösta dag på det nya jobbet. Gissa om jag är nervös! Ska bli sjukt skoj men också sjukt läskigt :) Var länge sen man var ny på jobbet nu. Har ju jobbat på Gina rätt länge och kunnat allt när jag kommit hem över sommaren. Men nu ska jag lära mig allt från början och jag vill ju så gärna vara bra och duktig med!! Ska göra mitt bästa, mer än så kan man ju inte göra.


Saknar också min älskling så otroligt mycket!! Inte kul att vara ifrån varandra. Även om det är kul att träffa mamma och pappa och Lady... Men vill ha min älskling här med!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar