onsdag 20 januari 2010

Money, Money, Money

Fick min lönespec idag. Det var verkligen en glad nyhet. Fick mycket mer än jag trodde :D
Dessutom får vi ju rätt mkt av csn också, men det måste ju sparas till sommaren med...





Idag var jag hos tandläkaren 07.15 och drog ut min sista visdomstand. Det var INTE skönt! Jag låg och gapade i en timme och 15 min. Nu har läppen spruckit och jag har sår i mungipan och det är inte skönt i kinden. Hoppas det läker fort och inte svullnar för mycket nu inatt. Ska ju ut å röja med Lisette på Fredag, då kan jag ju inte se ut hur som helst :P


Mina känslor går fortfarande upp och ner. Det är jobbigt, men det går. Har starkt funderat på att hoppa av och göra nått annat. Men det går inte riktigt, vet inte om jag vill det heller egentligen. Kände bara efter första föreläsning i Kriminologi II, vad fan har jag gett mig in på!? Men får ge det en chans. Vet inte vad jag annars skulle göra, vill ju läsa program till hösten och vill inte jobba. Har inget jobb heller. Nej, får bli att läsa detta nu till våren å program till hösten, punkt slut. Kommer förhoppningsvis bli mer motiverad sen, just nu känns allt bara jobbigt och hopplöst, ingen bra början på detta år, men det positiva då är ju att det bara kan bli bättre!



Nu blir det snart en Ipren och sen bingen!


Pusshej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar