söndag 26 april 2015

Ettårskalas...

I torsdags fyllde Ellen ett år och det firade vi igår med ett härligt kalas. Det var mycket folk och underbart god fika som syrran hade bakat själv. Ellen fick många fina presenter och hon verkade nöjd.

Jag fick även träffa senaste tillskottet i släkten Nora, som är mitt kusinbarn. Det var också kul att få träffa moster Ingela och morfar och lilla Liv :)



^Två bilder från i torsdags när hon fyllde 1 år^

^Redo för kalas :)^

^Tårtan som syrran bakat^

^Gofika som syrran bakat^

^Mosters fina sessa :)^

^Ellen fick en iPhone ;)^

^Bebismys med fina Nora :)^


Idag har jag och Mamma vart och hämtat hem Lady som varit i Ängelholm under helgen. Hon riktig skrattade när hon såg mamma och mig och hon tycker nog att det är skönt att vara hemma igen :)

Snart kommer Anna, Andy och Ellen på besök och ska fika och sedan är det dags för mig att åka hem till Växjö igen. Har en fullspäckad jobbvecka framför mig med samtal och dylikt... Är ju dock bara 4 dagars jobb i och med första maj på fredag. Alltid skönt med lite extra ledigt ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar