söndag 8 mars 2015

Då var man 27...

Åren bara flyger förbi och nu har jag hunnit fylla hela 27 år. Känner mig inte gammal men när jag ska säga att jag är 27 år tycker jag det låter gammalt ;) I lördags kom mamma, pappa, morfar, Anna, Andy och Ellen och hälsade på. Vi fikade på stan och åt pizza på kvällen. Det var första (och förmodligen enda) gången morfar var i vår lägenhet. Kul att han sett den nu så han vet hur vi bor. Det var så mysigt att få träffa Ellen igen :) Fick fina presenter också, En bok av Anna och Andy och Ellen, pengar av morfar och en stereo (se bild nedan) av mamma och pappa. Tack till er för att ni kom och förgyllde min dag!

Mosters älskling :) Hon växer så det knakar! Snart 1 år...

^Fick denna högtalare som kopplas via bluetooth så man kan lyssna
på musik från mobilen och datorn^


Inför helgen gjorde jag mig fin. Jag fixade mina naglar och var hos frissan. Här är mina nya fina naglar:


Frisyren ser ni på fotot ovan där jag håller Ellen. Jag valde att klippa lugg för jag ville ha lite förändring.

Idag har jag och Micke sovit ut och sedan gått en lång promenad längs Bergundasjön. Det blev 1,2 mil i det fina vädret. Nästa helg ska vi, förhoppningsvis, till Smålandsfiskarna och fiska om isen smält tillräckligt. Håller tummarna!

Bara 3 veckor var till vi åker till Teneriffa nu!!! WIIII vad jag längtar!!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar