söndag 15 mars 2015

Ännu en vecka har passerat...

Då går vi snart in i vecka 12 och det innebär att det bara är 2 veckor kvar till vi åker till Teneriffa! Denna vecka har som vanligt bestått av en massa jobb och i fredags hade vi after work med jobbet. Vi var på kök 11 och kollade på en fantastiskt bra förställning som heter "Allans salonger" där vår kollega Helena medverkar. Vi fick god mat och förstklassig underhållning. Här är en bild på förrätten:


Igår var jag och Micke och fiskade i vår så kallade "oturssjö". Jag fick den första och enda fisken. Det blev en regnbåge på ca 1 kg :) såå kul! Jag fick även användning av min pall som jag gjorde i sy- och träslöjden ht 1998....



^Vi drack kaffe och grillade korv i skogen^

^Min fina regnbåge :)^

Idag har vi sovit ut ordentligt och sedan ska vi nog ta en promenad och bara ta det lugnt. I morgon väntar ännu en jobbvecka med mycket som ska hinnas med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar