fredag 25 april 2014

Härlig dag med papsen...

Denna dag har jag spenderat med pappa. Vi tog en motorcykel tur till Landskrona och stannade på Media Markt på vägen hem. Där fick jag ett nytt Wii spel av pappa och så köpte jag en extern hårddisk som kan vara bra att ha. Jag är också sååååååå sugen på att köpa en egen Apple dator. Är så J*VLA less på min dator rent ut sagt. Den är seg som ett as och inget funkar på den längre typ. Den har typ noll prestanda!!!!!

 När vi kom hem fikade vi och sedan tog vi en promenad med Lady vid havet. Det var mycket mysigt. Jag och mamma hann även ta en tur till Lager 157. Vid femtiden kom Micke hit och sedan har vi ätit gott och kollat tv.


I morgon ska jag äntligen få träffa min älskade systerdotter Ellen :) Men bara en liten sväng för mamma och jag ska ju sen vidare till Malmö. På söndag får jag träffa henne lite längre :) WIIIII!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar